Retourneren

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende veertien werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Het is niet mogelijk om producten te ruilen.

Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Let op: cosmetica mag voor een volledige terugbetaling niet gebruikt of geopend zijn. Vanwege hygiëne is cosmetica niet geschikt om te worden teruggezonden wanneer de verzegeling na levering is verbroken.

Indien er binnen de retourtermijn een allergische reactie optreedt, dan kan er contact worden opgenomen met onze Klantenservice via info@drhauschka.nl.

Retourprocedure

1. Laat ons weten dat je het pakket retour gaat sturen. Dan weten wij dat het er aan komt. Dit doe je door een mail te sturen naar info@drhauschka.nl.

2. Doe de producten in de originele doos waarin je ze hebt ontvangen, of gebruik een andere stevige doos. 

3. Vervolgens ga je naar een pakketdienst van jouw keuze en stuur je het pakket retour naar onderstaand adres. LET OP: de retourkosten zijn voor jouw rekening. 

Dr. Hauschka Benelux
Tav afdeling retouren

Siriusdreef 2
2132 WT Hoofddorp

4. Zodra we jouw retourzending hebben ontvangen, sturen we je daarover een bericht.
5. Het terugbetalingsproces start en het bedrag wordt uiterlijk binnen 30 dagen teruggestort via het betaalmiddel waarmee je jouw bestelling hebt gedaan.

 

Contact

Heb je nog vragen over je bestelling of over het retourneren van producten, neem dan contact op met onze Klantenservice.
Telefoon: +31 (0)70 3955095 of per e-mail: info@drhauschka.nl. Onze Klantenservice is geopend op werkdagen van 09:00 - 17:00u.