Retourneren
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende veertien werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Het is niet mogelijk om producten te ruilen.
Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Let op: cosmetica mag voor een volledige terugbetaling niet gebruikt of geopend zijn. Vanwege hygiëne is cosmetica niet geschikt om te worden teruggezonden wanneer de verzegeling na levering is verbroken.
Indien er binnen de retourtermijn een allergische reactie optreedt, dan kan er contact worden opgenomen met onze Klantenservice via info@drhauschka.nl.
Retourprocedure
1. Na ontvangst van je pakket, ontvang je een bevestiging per e-mail.
2. In de e-mail vind je een link als je jouw bestelling - of een deel ervan - wilt retourneren.
3. Klik op de link en meld je retourzending aan, je ontvangt hiervan een bevestigingsmail.
4. Doe de producten in de originele doos waarin je ze hebt ontvangen, of gebruik een andere stevige doos. Breng het pakket naar het door jou gekozen GLS-pakketpunt.
5. Zodra we jouw retourzending hebben ontvangen, sturen we je daarover een bericht.
6. Het terugbetalingsproces start en het bedrag wordt uiterlijk binnen 30 dagen teruggestort via het betaalmiddel waarmee je jouw bestelling hebt gedaan.
Contact
Heb je nog vragen over je bestelling of over het retourneren van producten, neem dan contact op met onze Klantenservice.
Telefoon: +31 (0)70 3955095 of per e-mail: info@drhauschka.nl. Onze Klantenservice is geopend op werkdagen van 09:00 - 17:00u.